Manuel Rañó es el nuevo Presidente del Colegio Oficial de la Arquitectura Técnica de Pontevedra
Publicada o 17/06/21

Manuel Rañó Rodríguez e o novo presidente do Colexio Oficial da Arquitectura Técnica de Pontevedra (Coatpo). O seu mandato rematará en 2025.

A Jxnta de Goberno, presidida por Manuel Rañó, terá como secretaria a Paula Vázquez Prieto e como tesoureira-contador a Xiana Alonso Población. O delegado de Pontevedra será Ricardo Sobral Casalderrey e o de Vigo, Antonio Arias Rodríguez, completando o equipo Pablo Freiría Lorenzo (vocal 1º), José Manuel Iglesias Ferreira (vocal 2º) y Alba Aguete Iglesias (vocal 3ª).

Nota de prensa Pontevedraviva - Faro de Vigo

Manuel Rañó releva a Pelayo Celso Eyo Valladares, que tivo unha larga e fructífera trayectoria no Coatpo. O novo presidente, que desempeñó o cargo de Delegado da Demarcación de Pontevedra nos dous últimos mandatos, tivo palabras de agradecemento para o presidente saliente.

Según han trasladado, la nueva Junta de Gobierno basará su gestión en defender la profesión y su deontología profesional; colaborar con las diferentes Administraciones públicas; ofrecer formación continua de calidad a los colegiados; reivindicar el desarrollo tecnológico y ahorro energético; abogar por la calidad, la seguridad y la salud; y cuidar y conservar el medio ambiente.

Ficheiros
  • No hay ficheiros en esta noticia.
Relacións
  • No hay relacións en esta noticia.